رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع) نور بی‌خاموشی بررسی شیوه امامت امام‌سجاد(ع) پس از عاشورا عاشورا، ما کدام سمت ایستاده ایم؟ ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام زین‌العابدین (ع) درباره مراسم طویریج، بزرگترین دسته عزاداری جهان + عکس و فیلم هیأت متخلف کرجی لغو مجوز شد بغضی برای هویزه شکست اشکی برای کربلا جاری شد من کاتبی بیچاره در روزی مهیب گذری بر تاریخ کاشی‌کاری در حرم‌مطهر‌رضوی؛ از دوره تیموری تا کنون محرم و صفر چگونه اسلام را زنده نگه داشته است؟ با آن دست‌های حنایی مستندات تاریخی درباره جایگاه و مقام حضرت زینب(س) مراسم شام غریبان حسینی در حرم مطهر رضوی+ فیلم (۲۶ تیر ۱۴۰۶)
سرخط خبرها

عضویت رایگان در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی سراسر کشور در دهه کرامت

  • کد خبر: ۱۶۴۵۸۳
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
عضویت رایگان در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی سراسر کشور در دهه کرامت
معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی از عضویت رایگان کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور در ایام دهه کرامت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون کتابخانه‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: هم زمان با آغاز دهه کرامت کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور رایگان خواهند بود از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه الی ۱۱ خرداد مراجعان به کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی می‌توانند رایگان به عضویت کتابخانه‌های وابسته در آیند.
حسین خسروی با اشاره به اینکه این عمل در راستای تشویق و ترغیب اقشار مختلف جامعه به فرهنگ مطالعه است، بیان کرد: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف فرهنگی برای دعوت به مطالعه برنامه عضویت رایگان را اجرایی می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->